Kızlar Merhaba yine ben. 29. Haftamdayim hala bir hastane ve doktor bulamadım. Eşim evimize yakın olduğu için Türkiye hastanesine gidelim dedi. Kimler hangi doktora gidiyo, kalabalık oluyo diyenler vardı öyle mi gerçekten? Yorumlarınız iyi olursa tercih edicem teşekkür ederim.