Dün akşam idrar test sonucumu atmıştım sabah kan verdim 260 çıkmış takibini yapacağım tabiki ama farklı ihtimaller olabilir mi kimyasal gibi yoksa sonuç iyi mi bu arada dün adet olmam gerekiyordu (böyle tartışma açanları hiç anlamazdım insan başına gelince anlıyormuş, yadırgamayalımmm😊)