Kızlar merhaba önceki postumdan da hatırlarsanız suy gelmişti fakat zorunlu sezaryen oldum demiştim. Kısaca durumu anlatiyim size. Dün gece saat 1.30 da aldık edizimi kucağıma. 2 gün öncesinden ara ara düzensiz sancılarım vardı hatta doktor kontrolünde nst de 100 leri bile görmüştük ama ben hissetmemiştim. 27 Kasım saat 23.30 da tam uykuya dalacakken biranda pat diye ufak bi ses geldi karnımdan. 2 gündür de devam eden şeffaf alıntım vardı. Bi anda tuvaletim geldi gibi oldu. Zaten bu aralar nisan olayını kafama çok takmıştım o yüzden tuvalete gitmeden önce kontrol ediyordum. Yine kontrol ediyim derken Bi anda engel olamadığım şekilde tuvaletimi yapmaya başladım ama durduramıyordum. Sonra hemen lavaboya kostum. Baktım durması imkansız bildiğiniz şarıl sarıl su akiyor 😬 eşimde o esna da nöbette annemler yanimda. Hemen anneme dedim eşimi aradık biz hastaneye gidene kadar daha suyum gelmeye devam etti. Sonra acilden giriş yaptık ebe çatı kontrolü yapmak istedi bu arada hala suyum gelmeye devam ediyor. 2 gün öncesinde de kontrolüm vardı bebek henüz kanala inmedi dedi doktorum egzersizleri arttır demişti. Tabiki bizim oğlan o 2 günde kanala inmemiş ve suyum geldiği içinde sadece 1 cm açıklık varmış. Doktorum bu sürecin uzun olacağını be nst de oğlanın kalp atışlarının yavaşladığını söyleyince acil sezaryene alındım. Genel anestezi oldum. Ve canım oğlum şuan yanimda uyuyor ve taburcu olmayı bekliyoruz 🥰 Sezaryene gelince en büyük zorluğu o ilk adım ama emin olun çok zor değil. Sadece biraz dirayetli olmak lazım. Sut konusuna gelince henüz sütüm tam anlamıyla gelmedi oğlum emiyor çok şükür ama doymadigi için bi süre daha mama takviyesine devam 🤷♀️Biz artık happy kidsli olduk. Darısı sağlıkla sizlere olsun 🥰🥰🥰