Evalong Aranızda 30. Haftada istifra eden var mı ? Bu sabah kahvaltı ederken başıma geldi. Normal mi sizce ? Tansiyon vs. Sorunum yok. Araştırdığımda doğumun yaklaştigini belli ediyrmus kusmak.. var mı basina gelen
ilseng Evalong benimde son 1 haftadır ne yesem kusasım geliyor hamileliğimde 1 kez bile kusmamıştım 😔
Babyy1S Evalong 3.trimester den sonra bulantı kusma olabilir bende hic bulantım yoktu 30haftadan snra midem ağzıma geliyor şuan 38 haftalgm doğum yapmadim doğumla ilgisi oldugunu da duymadim isterseniz doktorunuza sorun benm doktorum 3.trimester dan sonra bulantı olabilir demisti
Evalong ilseng ben de aynı. Hamileliğin başında olur genelde ama hiç yaşamamıstim. Doktorunuza danışınız mı? Umarım benim de bugünlük olmustur. Devamı gelmez 😣