sblaslan bazı devlet hastaneleri 24den snra kabul etmiyor doğuma sadece gebelik takibi yapıyor. En kesin sonucu doğum yapmayı düşündüğünüz hastaneye sorarak öğrenebilirsiniz. Bi kere randevu alıp gittiğinizde durumu anlatıp sürekli gelemiyorum vs artık bahaneniz neyse sorup öğrenin bnce