Nazbahar canım o biraz kalp şeklinin nasıl oldugunada bağlı, yani kalp şeklinim orta kısmı sivri ve aşağı uzanıyor mu yada sadece düz ama üstten mi kalbe benziyor. Benmde hsg de öyle cıkmıştı snra hamile kaldm düşük yaptım filan 4 aylıkken. Ama düşük sebebi kalp şeklinde olmasıyla ilgili degldi. Bu durum için proflara gittim abimde doktor arkadaşlarını tanıdıklarını önerdi bendeki kalp şekli düz aşağı uzanan bi çizgsi olmaıgı icin hic bir operasyona hiç bir uylama yada işleme gerek yokmuş bebegin büyümesini hareket etmesini engelleyen bir durum yokmuş. Ama doktora gittiğimde tanıştıgım bir bayan göstermişti filmi teline cekmiş onunki uzanan bi çizgi şeklimdeydi ve ufak bir operasyon geçirmesi gerekiyormuş öyle demişti. Hic korkma dikkat et sadece yorma kendini aşağı eğilme filan allahın izni ile sorunsuz geçer herşey ins