svgl__ozby ben de bi prematüre annesiyim… Sabır isteyen bir süreç ama geçecek! Prematüreler çook güçlü! Toparlanaca ve gelecek evine🙏 Salma sakın kendini. Güçlü ol, hissediyor o seni🤍 Rabbim acil şifalar versin, tez zamanda kavuştursun sağlıklı sıhhatli bir şekilde🙏Peygamber Efendimiz demiş ki ;‘Anneler dua ettiklerin çocuklarının üzerinde oluşan zırhı görselerdi dua etmeyi asla bırakmazlardı’ Bol bol dua et yavruna. Bugünler de geçecek🙏