Brn1- bugün gittim doktora. 36+2 yim 2600 kg 34 haftayla uyumlu karın cevresi zaten kilo baş boy karın çevresi toplamı olarak hesaplanıyo banada az geldi aslında kilo benim için hiç önemli değil genetik olduğunu biliyorum bizi insanlar strese sokuyor karnımı görenne küçük karnın bebek kücük olcak. İnşallah üç kilo olur nedir bu kilo takıntısı anlamıyorum Zaten yeterince stresliyiz ha bişe oldu olcak nasıl doğurcaz diye 5 kilo bebek doğursam ama strestenn sütümm olmasa o bebeğin kilosunun ne önemi kalır sinir oluyorum ya 🥺