Öncelikle herkese merhaba. Allah herkese sağ salim kucağına almayı nasip etsin. 18 Kasım günü sabah nişanım geldi hastaneye gittik açılma sadece 1 parmaktı ama sancım yoktu. Kontroller sıklaştığı için günaşırı kontrole gittim.23 Kasım günü son kontrolümüz vardı suyum sızıntı şeklinde gelmeye başladığı için doktor bebeğin enfeksiyon kapma ihtimaline karşılık hastanede yatırdı. Suni sancı verdiler gece 5 saat boyunca ama açılma olmadı mecburen zorunlu sezaryen olmak durumunda kaldım. 24 Kasım günü 40+6 haftalıkken sabah 09.14 te minik oğlum doğmuştu açıkçası korktuğum için ben genel anestezi olarak oldum ameliyatı. Hiç korkmayın sezaryenden bol bol dua edin sakin olun. Sonrası biraz ağrılı oluyor çok normal. Virüs olduğu için hastanede sezaryenden sonra 1 gün kaldık. Çarşamba taburcu oldum. Bol bol yürüyün ilk 2 yürüyüş zor oluyor ama herşey bebeklerimiz için. Depend mutlaka alın derim. Ben bugün normal pede geçtim çünkü depend pişik yapabilir dedi doktor ameliyat yerine. Sütüm verimsiz ama olsun üzüntüye hiç yer vermeyin. Herşey zamanla daha güzel olacak.