Aysemucize Kızlar 9 +3 deyim kahverengi leke geldi akıntı ile beraber normal mi napmaliyim ☹️ covidden dolayi çok doktor a gitmek istemiyorum
Sinemmm03 Aysemucize aka gitsen iyi olur canm bi kontrol amaclı kahverengi leke kotu deil diyolar ama yinede sen git bence acile
Kahvelim_ Aysemucize aynı durumu yaşadım ve doktorum hemen acile git dedi acile gittim başka doktor kontrol etti ihmale gelmez canım panik yapma ama hemen git
Tugceecikk Aysemucize bendede tam o haftada geldi kahverengi devamı yoksa önemli değil dikkat et kendine
1yh- Aysemucize bende de çok ufak ufak birkaç günde bir gelmişti doktoruma söyledim eski kanamadır içerdeki demişti sonraki gittiğimde de ulstrasonda kanama gördü rahimde. Ama aktif bi kanama yoktu Düşük için ilaç başlamıştı.