Tabikide öncelikle doktora gitmek ilk işiniz olsun ama yerleşme kanaması olma ihtimalide yüksek gibi içinizi ferah tutun moral çok çok önemli rahatlatmak amaçlı söylüyorum ben 15 haftamda bildiğiniz bacaklarımdan akan kanama yaşadım muayenede bile direk düşük gözüyle bakılmıştı ama progestab kullanıp bir ay sadece yattım tuvalet ve yemek dışında kalkmadım şuan doğuma 26 günümüz var Allahın izniyle doktora gidene kadar sadece yatın en azından o korkuyu çok iyi biliyorum ama yerleşme kanamasıda olabilir sizinki ağrıda ona bağlı olabilir içinizi ferah tutun Allah sağlıkla kavuşmak nasip etsin 😌