Düşük ihtimalin olabilir bende ilk hamile olduğumu bilmeden önce belimden kasiklarima inen dayanılmaz bir sancı var di adet olacağım diye beklerken bebek olduğunu öğrenmiştim 2 ay kadar progestan hap kullandım sancılarım durana kadar ihmal etme bi bebek olması çok zor oluyor fazla hareket etme ayaklarını uzat biraz yükseğe yat insan bisey olmaz