Fundad kızlar size de moral olsun diye yazmak istedim 1 Kasım da covid testim pozitifti benim de 32 haftalık hamileydim korktum tedirgin oldum ama eşim öyle bir destek verdiki abartmadı durumu ben korkmayayım diye normal bişeymiş gibi karşıladı çok şükür geçti sanırım artık size şu tavsiyeleri verebilirim ben d C vitamini omega Demir kan sulandırıcı iğne verdi kadın doğum doktorum covidde çok kullanılıyormuş 2kutu içinde 20 tane vardı onları kullandım ekstra olarak burnunuzu boğazınızı tuzlu karbonatlı suyla sürekli temizleyin odanızı havalandırın ballı zencefil , günde muhakkak 3 meyve tükettim mor lahana baya C vitamini deposu onu akşamları salata olarak tükettim tahin pekmez tükettim bunlara ek manevi olarak çok dua ettim namazlarımdan sonra çok dua ettim kuranı Kerim okudum çok şükür 14 kasım da test verdim negatif çıktı bu arada bebiş büyüyordu doktora gittik direk çok şükür onda da bir sıkıntı yoktu içinizi gönlünüzü rahat tutun inşallah