Bsrdrdu1907 Kızlar bebeğimi 1haftadır hissediyorum hergğn her pozisyonda kıpır kıpırdı ama detaylıya girdim hatta ogün sorun yoktu öncekingğnden beri elimi koyyorum sırt üstü yatıyorum ama yok hareket uykum kaçtı resmen korkmalıyım 21+2 yim
Memmedli Bsrdrdu1907 oluyo böyle şeyler. Bi kaç gun kımıldamaz sonra yine başlar yaramazlıga. Aslında kımıldıyoda sen hiss etmiyosundur. Ben ilk hAmileliyimde öyleydim. Bi durdumu koşuyodum doktora.
Ada01 Bsrdrdu1907 hurma ye canım bende dün nerdeyse hiç hissetmedim gece hurmaya yedim uyudum sabah 5 te başladı hala durmadı
Tugceasel_ Bsrdrdu1907 17 haftadan beri hissediyorum üstelik ilk gebeliğim , 21+6 haftalık olduk bizde bazen kızım kıpır kıpır bazen hiç tepki yok doktorum 24 -28 hafta arası düzene giricek korkma demişti .