_xnazli benimki de öyleydi. Kan pıhtısı bile geliyordu. Ama doktorum bol bol dinlendikce ve bebek büyüdükçe yukarıya çıkabilir, çıkmaz ise sezeryan dedi. Senin haftan daha küçük insAllah geri yukarıya doğru çıkar. Benim bebeğim öldü ama bunun yüzünden degil. Amniyon sıvısı bittiği için. Dediğim gibi her kanama gördüğünde morelinj bozma. Ve olabildiğince kendine iyi bir doktor seç