Gurubik Hanımlar kusura bakmayın cok afedersiniz ama bir günde oluşan genital bölgemin üst kısmında çatlaklar var aşırı acı veriyo vücudunda hiç çatlama yok Doğuma 6 gün kaldı cok acıyo varmı yaşayan nasıl geçer ve normal mi
Merve1192 Gurubik benim gobegimin altında kasıklarıma doğru catlama oldu çok acıyor canım derisi inceldi kaşınıyor ve açıyor bilmiyorum ne iyi gelir
Asude967 Benim üçüncü bebeğim ama genital bölgemde hiç çaltak olmadı karnımda var ama bebeyağı sürün yumuşatır rahatlatır
Esmanur_97 Ufak ufak benimde çatlaklarım oluşmaya başladı 16 haftalıkken kulanmaya başlamıştım doğuma kadar onları önerdiler .. çatlaklardan sonra sarı kantaron yağını öneriyorlar ama doktoruna sormadan kullanmamak lazımmış ☺️