Saziyersin teşekkür ederim bwnde izmirin yabancısıyım evlilik sebebiyle burada yaşıyorum o yüzden daha önce doğurup memnun kalan hakkında çok bi bilgim yok. Rica etsem biraz anlatabilir misinz dğum sancı odasında oluyormuş sanırım sonrasında bebeğin kontrolleri yanımızda mı oluyor hep, doğum sonrası odaları kaç kişilik vs :)