Merhaba sonunda gelip doğum hikayemi yazabildim. Bebeğim 39+4te suyu azaldığı için dr yatış önerdi. Normal doğum istediğim için suni sancı denedik. Önce fitil verdiler. Aslında ebeler fitille sancı başlamaz çok az verdik dediler ama sabaha karşı 4te sancım başladı. Daha sonra sabah 8de ilk çatı muayenemi yaptılar kesinlikle korkulduğu gibi değildi hem de rahim ağzı çok geride olduğu halde ebem çok iyiydi ben de kendimi kasmadım.
daha sonra seruma başladılar yavaş yavaş arttırdılar ama sancının 14. Saatinde bile bebek aşağı inmemişti açıklığım da 3cmde kalmıştı. Bu sebeple sezaryen kararı verdiler.
2-3 saat sonra biraz ameliyat hazırlığı yaptıktan sonra beni ameliyata aldılar. Spinal oldum zaman kalmadığı için ve serumları kestikleri halde hala sancım vardı. Neyse dr acil sezaryen olduğu için spinal yaptı. Tek seferde oldu çok şükür ve acımadı. Sonra yavaş yavaş his kaybettim çok garipti allah göstermesin sanki başkasının bacakları gibiydi. Drum bana şimdi başlıyoruz filan derken bir anda ağlama sesi duydum… kızım doğmuştu. Bir anda ağlamaya başladım mutluluktan bütün sancılar filan herşeyi unuttum şükrediyordum.
ameliyattan çok korktuğum halde ( şehadet getiriyordum içimden) kızım doğduktan sonra herşeyi unuttum.
allah isteyen herkese nasip etsin. Herkes boşuna suni sancı çekmişsin yazık filan dedi ama bence bebeğim sancı çektiğim için normalde sezaryende uykulu gibi doğarlar capcanlı çıktı çok şükür. Herşeyde bir hayır vardır. Doğumdan korkmayın bayanlar ben en kötü olarak anlatılan senaryoyu yaşadım ve inanın şükürle anıyorum.
Hastanede doğumdan sonra 2 gece yattım şükür yürüyerek çıktım. İlk hafta ağrılarım oldu su geçirmez bant yapıştırdılar banyo yapabildim. Eğer devlette sezaryen olursanız eczaneden su geçirmez bant alıp yapıştırtabilirsiniz. Banyo çok iyi gelmişti çünkü.
suni sancı çekerken 6-7 kere çatı muayenesi oldum sadece bir tane ebeninki çok acıttı normalde acıtan bi muayene değil ama o kadınla uyuşmadık niyeyse tırnakları mı uzundu artık neydi çözemedim. Ama diğer 4-5 ebe ( 17 saat sancı çekince ebeler değişti) hiç acıtmadı.
Herkes sağlıkla bebeğine kavuşur umarım.
en önemli tavsiyem mutlakaaaa göğüs kalkanı alın gümüş veya normal ve doğumdan önce takın ben salak gibi paradan tasarruf edeceğim diye almadım daha sonra hem yaralarımın acısı hem sonra bin kat daha fazla para harcadım.