denizakan günde 1 paketi aştığı oluyordu içtiğim sigaranın 8 yıldır içiyorum gebeliğimi öğrendim 1 hafta içtim ve dedim ki doktordan duymalıyım hamilesin diye belki de erteledim o 1 hafta içinde bi uzman buldum internetten youtube dan her gece videolarını izledim Emre üstünuçar adında bi bey. Sigarayı kafanda nasıl atabileceğini anlatıyor sana azalt demiyor şunu ye bunu ye demiyor Emre bey benim zihnime çok işledi 1 hafta sonra doktordan hamile olduğumu duydum telefonda sonuçlarım ıcın aradı konuşurken sigara içiyordum son sigaram oldu. 29. Haftamdayım tek bir sigara içmedim ve ben daha öncede denemiş biri olarak söylüyorum iradesizim ben demek işin en kolayı bıkmadan usanmadan deneyin kızlar benim en etkilendiğim söz şu olmustu bu süreçte , tabiki önce sağlığımız ama bi evlat getireceksin dünyaya ve sana muhtaç olacak hayatının her anında sana ihtiyacı olacak 5 yıl yada 10 yıl ciğerinin yettiği kadar mı yanında olacaksın evladının yoksa her ihtiyacı olduğunda ömrün yettiğince mi? İçmediğin her sigara evladınla geçireceğin fazladan bir gün.. biraz uzun oldu ama isteyen herkesin başarabileceğine eminim ❤️