Esrae2 İlk doğumumda benim de öyle oldu biraz suyum gelince hastaneye gittim, büyük tuvaletim geldi wc gitmem lazım deyip durdum sancı odasındaydım sık sancım yoktu henüz. Hemşireler de çömel tuvaletini yapıyo gibi ıkın, kakanı yap yani dediler ama wc gömdermediler beni 🙄 çok tuhaf gelmişti bana ama Doğum belirtisiymiş o. İhmal etmeyin siz de.