Herkese merhaba.
Deneyimli annelerin ve anne adaylarının bilgilerine ihtiyacım var. Allah izin verirse anne olmak istiyorum. Bu yüzden ovülasyon takibi yapıyorum.
Adet günümü 1 sayarsak, 19. Gün yumurtlamayı 20. Gün çatlamayı gördüm. Bu iki günü değerlendirdim.
İnternetten hamilelik belirtilerini araştırdım, neredeyse hepsi bende mevcut. Geçen aya göre reglim 2 gün gecikti, fakat adetim her zaman düzenli olmuyor. Ben de bunun üzerine gebelik testi yaptım. Tek çizgi görünce, bi kenara bıraktım. Daha sonra dikkatli bakınca hayalet bir ikinci çizgi gördüm.
Ayrıca bugün yumurtlamamın tam 14. Günü ve benden bir iki damla pembe bir kan geldi, devamı yok. Yerleşme kanaması olabilir mi?
Sizce hamile miyim?
