Smyy34 nedense 38 den sonra herkes doğuramıyorum, ne zaman doğucak diye söyleniyor bud forumda🤔🙈 ben ilk kızımı 41+3 te doğurdum. Yurtdışında 42.haftaya kadar bekleniyor, Türkiye’de doktorlarda ayrı aceleci 36. haftadan sonra bi bahane bulup sezeryana alma derdindeler hemen. her şeyin vakti var zaten sabırsız olmayın, sağlıkla gelsin bebişler. Anne karnında ne kadar durursa o kadar iyi. Tabi kontroller eşliğinde 😉