arkadaşLar 38 haftalık hamileyim. Doktorum kordonn dolanması olduğunu söyledi atkı şeklinde. Ben hep normal istedim doktorumda normal olablir ama risk var dedi Ama zora sokmamak lazım işi sezeryan yapalım dedi riski göze alabiliyosan normal doğum bekleriz dedi. Kafam çok karıştı eşim risk almamı istemiyor hiç bir şey olursa doğumda diye vicdanımla oynuyor. Sizce beklemelimiyim normal için yoksa sezeryan mı olmalıyım siz olsanız ne yapardınız.