Aselhafza yaa sizinki iyiymiş, bizim erken doğum korkusuyla yaşadık. 35 haftalıkken hastaneye yattık, doğacak diye. Şimdi 36+6 dayım kilomuz 3,700 lerde. Araştırmaya gönderdi en son doktor , sezeryan günü alacağız haftaya bakalım. Aminnn inşallah, Allah razı olsun 🤲