Merhaba sevgili anneler 37+3 olduk çok şükür hamileliğim ile birlikte miyomum olduğunu öğrendim ve şuan tam 85 milim büyüklüğünde ve mecburen sezeryan olmak zorundayım acaba böyle durum yaşayan oldu mu sezeryanda aldılar mı yoksa Doğumdan sonraya mı kaldı doktorum ameliyatı yapmadan bunun cevabını veremem diyor bu yüzden de endişe ve korkularım var eğer riskli bölgede ise aşırı kanamadan rahim de alına biliyormuş 😞