ssnnmmm Hande-- bende ayrıldım ama çok bişey değişmiyor canlı derslerim devam ediyor sadece diğer arkadaşlar haftada 1gün okula gidiyor ben gitmiyorum
Hilal-gzm Merhabalar evet hocam ayrılabiliyoruz ben ayrıldım 32 de tekrar başladım doğum sonrasına aktarmak için…
Umayasli Hilal-gzm merhaba hocam ücretli öğretmenlik yapan doğum parasından yararlanıyor mu bilginiz var mı?
Hande-- ssnnmmm peki idari izne ayrılınca il değiştirebiliyor muyuz bide ek dersimiz yatıyor mu hocam
Hande-- Umayasli 90 gün çalışma şartı vardı o şartı sağlıyorsunuz yararlanabiliyosunuz diye biliyorum