Kızlar ben 17+3 haftalığım. Dün çektirdim dişimi. Doktoruma danıştığımda hiç bi zrarı yok çektirebilirsin antibiyotik verirlerse kullanablrsin dedi. iltihap bi antibiyotikten çok daha zararlı bebek için dedi. Hamileliğimin ilk başından beri ağrı vardı. Karanfil çiğneyerek yatıştırıyodum ama artık belli bi süre sınra hiçbişe fayda etmemeye başlıyo