İyi geceler anneler biz bugün itibariyle 25+6ya girdik ancak bu hafta Perşembe günü kontrole gittim başından beri baya sorunlu bi hamilelik geciriyorum en basta icerden kanamam vardi progestanlarla gecirdik şükür derken erken dogum riskimiz ortaya çıktı sonra ilaçlar derken şuan oda yok gecen ay bi sanciyla gittigim hastanede sag taraftaki böbreğimin büyümeye başladığını söylediler ve enfeksiyon oldugu antibiyotik serumlar yedik gecmedi zimaks diye 400 ml lik bi antibiyotik var onu verdi kullandm küçülmedi ama rahatlatti neyse tam iyi oldu derken persembe günü kontrolde sağ böbreğimin tekrar büyümeye başladığını ve bebeğinde kordonu bogazina dolandığını söyledi doktorum 😒 acaba hamileliginde antibiyotik kullanan varmi (çünkü tekrar 400 ml zimaks verdi ) bide kordon konusunu yasayan varmı neler yaptınız nasıl bir yol izlediniz? Biraz uzun oldu hakkınızı helal edin 🙏🏻