2 gün önce hiç sancım yoktu ama dünden bu güne sancım oluyor ama düzensiz. Sabah eşimle evi temizledik ara ara sancım geldikçe eğilip kalktım. En son araları sıklaştı ve doktorumu aradım hastaneye geçmemi söyledi. Sancılarım 95 i buldu açılmam da 1 cm yatışımı yapmak istedi doktorum. Evindesin gibi sancılarını burda Çek içimiz rahat olsun doğum başlamış dedi. Halbuki eve gitmek istiyordum ama evimle hastane arası uzak ve açılmaların ne hızda ilerleyeceğini kestiremiyorduk. Bana dua ederseniz çok sevinirim biraz korkuyorum ve ilk gebeliğin ne yapacağımı bilmiyorum şuan çok şaşkın ve heyecanlıyım 🤷🏼♀️