Çok hareketliyse doğum belirtisi değildir. Bebek doğacağı zaman aşırı hareket etmez kanalda olduğu için eskisi gibi alanı olmaz. Daha çok aşağıya baskı şeklinde kendini kasar. Doğum sancısı olsa anlamaman mümkün değil :) bütün bedeninle hissedeceksin o sancıyı