Neden hep iki isim 😅 okul öncesi öğretmeniyim ve 20 kişilik sınıfta 40 isim ezberlemek üstelik doğru çift isimleri yan yana getirebilmek bi yerden sonra baya yoruyor da🥴😂 (neden hepsini ezberleyip söylüyorsun diyecek olanlara şimdiden cevap vereyim. Takıntı derecesinde “aile o iki ismi koyduysa çocuğun ismi odur” düşüncesindeyim 🤷🏻♀️😄)