maras46 2 takım 10 lu hastane çıkışının penye battaniyesi var yani 2 adet penye battaniyemiz var. Bunlara ekstra olarak da tomurcuk battaniye aldım sarıp sarmalayıp pusetine koyarız diye😊 Onu valize koymadım yerimiz kalmadı o yüzden görsellerde yok🙈 Pusetinin içinde battaniyemiz, dışında da puset örtümüz var☺️ Bunun dışında başka battaniye almadım sanırım yeterli olur 🤗