Anne03433 Merhaba arkadaşlar, hastane çantası için bebek bezi alıcam da sleepy marka almak istiyorum. Yorumlarda çok küçük oluyor demişler. Kullananlar yardımcı olabilir mi?
Edanurr_ Anne03433 yengem 2 çocuğunda kullanıyor memnun baya bende sleepy aldım bende inşallah sleepy kullanacağım
Epifenomen Anne03433 ben kullanıyorum canım bsbeğim 2600 doğdu küçük bir bebekti 1 ay boyunca 1 numara kullandım 3.5 kilo olunca 2ye geçtim. Bebeğin 3.5 kilo civarı ise ölçümlerde ve erkekse 1 numara ya 1 paket al veya direkt 2 numaradan başla.
theAna Anne03433 3800 doğdu oğlum 1 numarası oldu ama sızdırma yapıyor 2ye geçtik o yüzden daha iyi oldu. Kiloya göre de değişiyordur👍🏻
bebegim_28 Anne03433 18 gün önce 2 kilo 900 gram olarak doğum yaptım kızıma. Şuan 3 kilo 400 gram olduk 18 günlük hala 1 numara kullanıyorum 120 li almıştım 60 lı da arkadaş hediye getirmiş 180 tane 2 numarayı yeni spariş verdik henüz kullanmadık 2 numarayı
tgul Anne03433 Bende kac numara alacağımdan emin olamayınca sleepy nin merhaba bebek setini aldım. İçerisinde 20 adet 1 numara bez, 20 adet 2 numara bez, 3×40 adet ıslak mendil, 10 tane de bebek bakim örtüsü var. Sizde o şekilde bakin isterseniz 😊
Emine09 Anne03433 güvendiğim bir arkadaşım bezini beğenmiyor ıslak medili güzelmiş. Ben bezde prima alacağım
Aselhafza Emine09 karışmak gibi olmim ama prima pampers de denedim hoc guzel değil cok kotu kokuyor azıcık bile idrar yapsa kokusu cok agir bide sızdırma yapıyor 2 saatte bir değiştirmen lazim yinede siz bilirsiniz tabiki molfix puro soft öneririm
Aselhafza Anne03433 ben aldim memnun kalmadım yeni doğan bebek ler sulu kaka yapıyor ve sleppy hep geçiriyor elimde bir suru esya yıkamak akıtmak zorunda kaldım molfiz puro soft öneririm 12 saat bile almasan hoc sizdirmiyor şükür bide içeriği yumuşacık pamuk
Aselhafza tkrj19 72 gunluguz 3 numara kullanıyoruz 100 tane 1 numara kullndim sonra hemen 2 ye geçtim suan 3.kullaniyoruz