duygu3460 Herkese iyi geceler,burada okuyorum gebelere bazı doktorlar kan sulandırıcı vermiş bunu verirken ne diye verdiklerini söylediler mi bende suan da covid geçiriyorum ve böyle bir şey verilmedi hiç.Allah hepimize acil şifalar versin🤲🏼
YenidenAnneOlmak duygu3460 2 düşük yaptığım için ve genetik testlerimde pıhtılaşma sorunu çıktığı için kullanıyorum.
9ay10gun duygu3460 bana covid acile gittiğimde bitane vurdular kolumdan sonrada iki tane daha yazmış doktor onlarida vuruldum hepi topu 3 tane karantina bitti bugün. Ben geç gittim sanırım oyuzden sadece 2 tane yazmış olabilir. Gebelikte kan pıhtılaşma olasılığı zaten var birde coviddede bu ihtimal daha da artar pırtı atmasın diye dedi doktor.
Mom092 duygu3460 benimde bebege giden damarda çentik çıktığı icin kan akışını hizlandirsin diye verdi ecopirin kullaniyorum
duygu3460 Yani doktora covid olduğum bilgisini verdim ama hiç bana al kullan vs yazayım dahi demedi. Yarın 7. Gün karantinadaki.
Mom092 Bu arada bende covid gecirdim ama bu ilac verilmedi sadece doktorumu aradim pozitif oldugumu bildirdim oda takviye olarak youplusn c vitaminini aldirmami soyledi onu kullandim bitek