sedasyc Knkhbb benimde ilk hamileliğimde ağzımın kenarlarında kahverengi leke oluşmuştu hamileliğimde bayaa belliydi sanki çikolata yemişimde izi kalmış gibiydi. Doğumdan sonra tam geçmedi ama artık belli olmuyordu ben çok yakından bakınca belli oluyordu.
cicekzeynep sedasyc umarım benim de geçer . Ah şu lekeler bazı gebelerde hiç bisey olmuyor şans işte 😬