gulsumklc2 4 haftalık hamıleyım grip oldum iki gündür, burun spreyi kullanıyorm zararlı mı acaba dr a soramadm henuz 🤧🤧
NaimeYilmaz gulsumklc2 doktorun yazmadıg herseye zararlı gozuyle bakmalısn zararlı tabıkı Denız suyu degılse
merry8y Naznaz gulsumklc2 tuzlu su çek burnuna en güzel o açıyo🤗 burun spreyini de dr a danışmadan kullanma derim daha hamileliğin çok başındasın bebişin organ gelişiminin 3 aya kadar tamamlanacagını düşünürsen bu dönemler çok önemli derim ☺
gulsumklc2 NaimeYilmaz artık mefes alamıyordum ilk hamılelıgım ne yapacagımı blmıyorm nasıl yatcagımı bile bazen aglıyorum
NaimeYilmaz gulsumklc2 daha 4 haftalıksın istedıgın gibi yat gönlunce cunku gobıs cıkınca yatamıcaksın 😊 mınoset parol harıc hıc bırseyı doktora danısmadan kullanma vıks bıle mınımum duzeyde ızın verıorlar onun bile fazlası zararlı
gulsumklc2 NaimeYilmaz yüz üstü yda sırt üstü yatma dyor herkes, benimde kfam karısıyor 😔😔 o zaman bu gece rahatt uyuyabilirimm
Deletedmom15257 gulsumklc2 cnm dr izinsiz birşey ne iç ne kullan uyumada şimdi degil 4-5 aydan sonra uyuma ama şimdiden alıştır kendini zor oluyor ben yüzüstü yatardım senin gibi 4 haftada öğrendim herkes yüzüstü uyuma diyordu bende alıştırdım 5 aya giriyorum halen yüzüstü uyumak istiyorum 🙁
NaimeYilmaz gulsumklc2 ya tabıkı belırlı haftadan snra ıstesende yatamıorsun ben smdı sırt ustu yatınca nefesm daralıor 33 haftalıgız sende gobegn cıkmaya baslaynca alıstır kendnı sola saga yatmaya ama suan kasma sadece agır kaldırma dızlerının ustunde egılerek yer silme iş yapma onun dısında doktorn sorun yok dıorsa rahat ol
NNeslihaNN gulsumklc2 doktoruna söylersen yardımcı olur zaten hayırlı olsun bu arada🙂daha en başlardasın yatma konusundada istedigin şekil yatabilirsin