Minigimm0424 Üniversite hastanesine iki hafta sonra ayrıntılı ultrason için gidicem. Nasıl oluyo. çocuğu gösterirler mi daha önce devlete gittim ultrasonu göstermediler fotoğrafta vermediler. Eşimi alırlar mı merak ediyorum.
mercimeginanne Minigimm0424 Yasemin doğana randevu alıyorsun telefonla arayıp detaylı için randevu alıcaktım diyorsun. Onlar gün veriyor ama sürekli araman lazım. 230₺. Önceden yapılan testlerinin belgelerini istiyor. Perinatoloji bölümünde öğleden sonra randevular.. eşler giremiyor tek giriyorsun. Bebeği görebilmen için duvarda ayrı tv var ordan izleyebiliyorsun. Bebek uygun pozisyondaysa cinsiyeti söylüyor doktor cinsiyeti öğrenebilirmiyiz dersen. Eşler için ölçümlerden sonra video çekmene izin veriyor. Çok tatlı bir bayan :)
mercimeginanne Minigimm0424 ben postunu görmedim ilk kez dün erken uyudum görsem yazardım cnm kusura bakma :))
Mimti mercimeginanne Merhabalar peki Yasemin hanım perinatoloji uzmanı mı bilginiz var mı? Bir de ne kadar sürdü acaba detaylı ultrason☺️ Alikahya’da Mehmet bey’e mi gitsem Umuttepe’de Yasemin hanıma mı çok kararsız kaldım😕
Gizmss mercimeginanne merhaba çok ayrıntılı yazmışsınız teşekkür ederim peki süreç nasıl işledi ücreti yatırma vs? Ne kadar hastanede kaldınız?
Minigimm0424 mercimeginanne Teşekkür ederim:) eşimde girebilseydi keşke ya da cd olayı orda da olsa. Çünkü bende ilk defa gorucem bebişi.ikimizde çok merak ediyoruz cinsiyeti beraber öğreniriz diye ummustuk😔
mercimeginanne Minigimm0424 kaçıncı haftadasın nasıl ilk kez görceksin ki?? Cd yok cnm renkli foto veriyor yüzünü gösterirse
Minigimm0424 mercimeginanne Haftadayım. Daha önce devlete gitmiştim sadece ilk girdiğimde verdiler fotosunu görüntüsünü gösterdiler zaten küçüktu bisey anlamadim.:)Daha sonrakilerde gostrrmiyolar
mercimeginanne Minigimm0424 kötü olmuş insan bi gösterir öyle şey mi olur 🙄🙄 valla bnm de eşim hiç girmedi ultrasonlara göremiyordu ama Allahtan kaynım Radyoloji uzmanı o gösterdi bir kaç kez ultrasonda kalbini dinletti. Yoksa adamcağız hiç göremiycekti 🙈 videolara da bakmıyor sen anlatıldıgı için biliyorsun bn anlamıylrum diye küsüyordu 😂😂😂
Minigimm0424 mercimeginanne 😊sizinki iyi denk gelmiş. Bizde anlamıyoruz ki adamlar ne anlasın haklı 😀
mercimeginanne Minigimm0424 kısmetimiz böyleymiş yapcak bişey yok idare edicez artık sağlığımız için :) artık doğunca görsünler napalım 🙈😊😊 hakkında hayırlısı olsun ❤️❤️❤️
Gizmss Mimti alikahyayı aradım randevu için ama 2aylık doluluk varmış benim test sürem geçmiş oluyordu randevu alamadım bilginz olsun
mercimeginanne Mimti öğretim görevlisi doktor yazıyor Yasemin Doğan için tüm belgelerimde. Bnm cimcimenin pozisyon iyiydi o gün herşeyini rahat gördü 15-20 dk sürdü ama bazen pozisyondan göremezse biraz daha uğraşıp gene olmazsa tekrar çağırıyormuş
mercimeginanne Gizmss ilk telefonla arayıp randevu alıyorsun. Randevu saatin gelince perinatolojiye gidip girişini yaptırıyorsun seni vezneye yolladı eşim parayı yatırdı bende randevu için doktorun yanına girdim o kadar :)
mercimeginanne Gizmss umuttepe de haftalık açıkçlıyor randevu günleri. Bi sabah bi akşam arıyordum özel randevu bölümünü öyle denk getirdim
Mimti Gizmss Aa bu kötü oldu, teşekkür ederim haber verdiğiniz için😕 ben de dünden beri hastaneye ulaşmaya çalışıyordum😕 Olmadı gidip konuşacağım, inşallah bulurum.
eimre Gizmss ben daha 14 haftalıkken aradım doktorum ara yer bulamazsın dedi anca 22 haftama randavu aldım okuyanlar varsa 12 13 haftlıkken alikahyayı arasın anca denk geliyor yoksa kaçıyor :(