begum1 çok agrım var enfeksiyon kapmışım suyla karıştırılan ilaç verdi doktor içemedim öneriniz var mı 💜
Aytul048 begum1 Çok ağrın olucak şekildeysen o tozu mutlaka iç bir zararı yok bnde içmişim idrar uolu enfeksiyonun önlemi alınması lazım ayrıca bol suda tüket ama doktorun tozu verdiyse mutlaka kullan ihmal etme
balyanakoglum begum1 idrar yolu enfeksiyonu benimle kardeş gibi artık 🙄 hiç ayrılmıyor sağolsun. 2 yoz şase 3. Kutu fitildeyim
Smsm begum1 için onu mutlaka günde 2 buçuk litre su tuvalet temizliğini elma sirkesiyle yap ve karadut reçeli ye benım geçti şükür
Aleyyy123 Canım bende olmuştum doktorum ilaç vermedi bol su içmelisin bide istirahat et temizliğe de çok dikkat etmek gerekiyor benim öyle geçti çok şükür çok kötü bilirim inşallah en kısa sürede geçer
Fe123 begum1 kaç çıktı lökosit değerin canım bende içip yatıcam ilacı benimde biraz yükselmiş değerim 15 olmuş tek doz şase verdi inşallah iyi gelir
begum1 Fe123 hiç bi fikrim yok kasık agrım var diye gittim doktor direk enfeksiyon kapmışsın dedi sulu ilacı verdi