36+0 günlük oldum pazartesi 37 haftanın birinci günü olcak ikinci doğum olduğu için sezryan olcam39 haftamda heycanla bekliyorum egerki sizin ilk doğumsa 42 haftaya kadar bekleniyor tabiki doktor kontrolünde oluyor Nisan su gibi sancı gibi şeyler olmaz sa baktıki doğum olmuyor yats verip kendibaslatir doğumu cnm ❤️