Rabia88 herkes farkli seyler soyluyor canim. kimi lazim oldu diyor kimi olmadi sonradan aldigimda oldu diyor. bu vucut yapisiyla ve bebek ike ilgili. sütun gelmeye bilir bebek memeyi almaya bilir yada sütün gelir ama yoğun olmaz bebeğin eksiğiyle göğüslerin rahatlar. yada sütün çok olur bebek emsede göğüslerin boşalmaz şişer ağrı olur. yani bunları doğumdan sonra anlarız nasil olcak.buyuzden ben almadim.duruma göre alicam