Kızlar adetime henüz 2 gün var düzenlidir hep zamanında olurum. En son 4 kasımda adet oldum korunmasız 3 kere ilişkimiz oldu eşimle bu sabah test yaptım fakat negatif çıkmıştı ama daha yeni küçük pembe bir leke geçti devam etmiyor şuan ufak ufak kasıklarımda batmalar hissediyorum gebelik olma ihtimali varmıdır bu durumda ?