ozgeerbas ya işte o kadar kötü ki.bende çalışıyorum yıllardır çalıştığım iş yerim.smdi pandemi var diye bide ben Corona geçirdim diye sen hiç bebeğini düşünmüyorsun niye çalışıyorsun ciksana işten ya bidaha bulasirsa fln konuşuyorlar yani benimde ihtiyacım varki çalışıyorum yoksa deli değilim ki dimi yani 😞