Acemi_anne04 15 haftalık olmama 1 gün kaldı karnımda hafif gıdıklanma gibi birseyler oluyor bebek hareketimi yoksa başka birsey mi acaba😊
2prensesannesiiiii Acemi_anne04 Bendede olmuştu içerden gıdıklanıyordum dışardan kaşıyordum ben bebek hareketi diye düşündüm hep
ecembugra53 Acemi_anne04 hafiften olabilir tabikide canm 😊 16. Hafta da cok küçük kıpırtılar hissedilebilir bu kişiden kişiye göre değişir 😊
Acemi_anne04 2prensesannesiiiii evet bende de öyle oluyor bide bi süre sonra yer değiştiriyor herhalde 😊
ecembugra53 Acemi_anne04 Evt canım 😊 eğer karın kasları vE karın yağların inçe ise bu mümkün benimde ilk 16. Haftamda hissetmiştim bende cnm
ecembugra53 Acemi_anne04 🥰 ne denek canm hissedersin canm merak etme kıpırtıları hissetmeye başladıysan artık herssy hissedersin 😊
Acemi_anne04 Hfidan ya çok güzel bi his insanın içinde bi can taşıması 😊Allahın izniyle evlatlarımızı kucagımıza alırız insallah hepimiz🙏