Esraaaa42 Kızlar oğlumuza düşündüğümüz isim CESUR veya MİRZA ama kararsızlık var.nasıl sizce isimler etrafınızda varmı bu isimleri kullanan yorumlarmısınız.veya başka isimmi aramılıyız çok kararsız kaldık yardım?
Kabatas Esraaaa42 yani kızma ama başka isim düşünün bence ikisi de hoş değil sanki tabi sizin kararınız 😘
livasmomm Esraaaa42 ikisi arasında kaldıysan mirza daha güzel… ben oğlum olsaydı Giray koycaktim ama kız geliyor liva olacak 💕🤰
Deletedmom59 Esraaaa42 ben şahsen ikisini de hiç beğenmedim bebek olsam ismim başka olsun isterdim ve benve bu mantıkla düşünmeliyiz 😊
Zuhraa Esraaaa42 ben de mirzayi çok beğeniyordum anlamında çok güzel fakat koyan koyana ismi vazgeçtim başka koydum oğlum 4 aylık ❣️