Doktor hıçkırık aşağıda da olsa bu bebeğin döndüğü anlamına gelmez demişti. Nasıl biz hıçkırınca refleks olarak zıplıyorsak bebek de elini kolunu çarpabilirmiş alt kısma. Benimki 37 haftalık hala kanala girmedi ama hıçkırığını genelde vajina üstümde hissediyorum 🤷🏻♀️