Yesim18 randevunu beklemek zorunda degilsin, hareketlerini hissetmen de guzel bisey ama rahim agzinda aciklik olabilir,plasenta kordon vs bir sorun olabilir insallah yoktur da. Yinede korkuyo insan. Yarin gitsen bir daha bi dahaki kontrolde gidersin belki kasilmalarin vardir,magnezyum verir