Bugün tam 5. Gün ama kızım hala yanımda değil tabi buna da şükür ☺️. Hamileliğimin basından beri kasıntı sorunum vardı 14. Haftadan snra artmaya başladı karaciğer enzimlerim yüksek çıktı ama sonrasında bi iki hafta iyi oldum. Hcbi problemim yoktu şeker tansiyon hcbi sorun yasamadım ama 24. Haftadan snra şiddetli bi şekilde kasıntı artmaya devam etti normalde 40 30 olması gereken değerlerim 597 320lere çıktı gebelik koleztası teşhisi tamamen kondu. Doktorum 29. Haftada almak istedi ama araştırma hastanesine yönlendirdi bni orda 5 gün yattım ama hcbi şekilde değerler düşmedi baktm olcak gibi değil memlekete gittim ordaki doktor hergün gel takip edelm ddi nst çektiriyordum tahlil veriyordum doktor bekletti ama Bn neler cekiyorm vücudum boynumdan asagı paramparça ayaklar berbt sabaha kdar suyun içinde duruyordu öyle böyle 33. Haftaya kdar dayandm snra evime döndüm 34 35i zorlıyım ddm döndüğüm günün gecesi ölecem artk ddm kasıntıdan paramparça bacaklarımın acısından duramıyordum Sabah hastaneye gittim doktor baktı değerlerim yükselmiş yatış verdi bide ataraks diye bi hap verdi normalde hamilelere verilmez o gece iki tane aldım ama sabaha kdar yine uyuyamadm sabah doktor baktı değerler tavan ve Bn çok kötüyüm hemen doğuma aldı spinal sezeryan oldum çok tuhaftı böyle herseyi hissediyordum ama acı yoktu sdce biara midemde çok fena bi baskı hissettim o zorladı bni midem bulandı hemen igne yaptılar durdu bulantım. Toplam 40 dk falan sürdü bebişin çıkması 5 dk 😂 ağladığını duydum rahatladım hemen götürdüler doktor kontrol etti küvese aldılar Bn ameliyattan çıktım Bikaç saat bsy yemedim snra Türk kahvesi ve bitter çikolata sonrasında bol Kays’ı suyu ama öyle bi acı varki sanki açık yaraya kolonya dökmüşler iğne falan yaptılar 2 saat içinde gaz çıkardım ilk gün yürümek işkenceydi. Bebiş 2500e yakın doğdu snra ödem falan derken 2300e düştü 2 gündür süt sağıp götürüyorum ck şükür doktor iyi diyor solunum cihazına da bağlı değil sdce işte haftası çok küçük. Suan dikiş yerim de hala acı var oda süt sagarken iki büklüm oluyorm ondn dolayı ama yinede bu Halime çok şükür. Rabbim herkese kucağına almayı nasip etsin ama zamanında ve sağlıkl. En kısa zamanda evime getiririm umarm ama o kdar güzel bi duygu ki 💕 hakkınızı helal edin çok uzun oldu 🥰