Nergisnergis İyi akşamlar kızlarr bebeğin doğmasina 1 hafta kaldi ve hala isme karar veremedik aklimda bikaç tane var ama yeni fikirlerede acığim çünkü hiç birine tamam bu olsun diyemiyorum. begüm meva idil gülce afra aklimdaki isimler bunlar
Alparslnbuss Nergisnergis Meva bu aralar çok hoşuma gidiyor. Birgün kızım olursa Meva ismini düşünüyorum 💮💮