Mom-2 ay aynı.kasıpıöda adet sancısı fçgibi agrıda oluyor Hatta daha cok vajinamda hissediyorum cok fazla rahatsız edici degil batma gibi. Pzt günğ idrar tahlili vereyim enfeksiyon olabilir diye düşünüyorum yada yalancı sancılsr. Ama benim kız gümbür gümbür oluyor bazen oturmuyor nerdeyse balerin olcak diyordum baterist olcak sanırım bukadar kıpırtıyı aynı anda tekme ve yumruk vurarak yapabilir herhalde