Herkese merhaba.Ankara da tavsiye edebileceğiniz bir doğum hastanesi ve kontroller için önereceğiniz doktor varmı?
Bu ikinci gebeliğim ilk bebeğimde 8 haftalık iken düşük yaptım. Şu an 9+5 teyim.Biraz endişeliyim lütfen tecrübesi olanlar yardımcı olabilir mi?